(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/8/23 12:36
627 بازدید
اشتراک گذاری

این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این سوال دیگه شده تکه کلامت عزیزم درست از زمانی که از خواب بیدار می شی به اطرافش چرخی می زنی و همش از ما این سوال رو می کنی قربونت بشم که اینقدر کنجکاو شدی عزیزم.

تازه کار جالبی که انجام می دی اینکه می خواهی ما رو امتحان کنی که آیا بهت درست می گیم یا نه بعد از چند تا سوال دوباره به سوال اولیت برمی گردی و دوباره ازمون می پرسی وقتی که دوباره همون جواب رو می شنوی ما رو تشویق می کنی . الهی قربونت بشم که اینقدر می فهمی که ما رو امتحان کنی ببینی که درست بهت جواب می دیدم یانه؟؟!!!

خلاصه یکی دیگه از کارهای جالبی که انجام می دی اینه که همین که از خواب بیدار می شی قبل از سوال کردن هات سراغ صدرا را می گیری و همش صداش می کنی و می گی: گی دَ

1

 

صهباا و بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پارسا
23 آبان 90 16:06
قربونت برم خانوم معلم کوچولو که امتحان میگیری از مامانی و بابایی و داداشی

دلا امشب به مي بايد وضو کرد .... و هر ناممکني را آرزو کرد ..... عيد غدير بر شما مبارک


مرسی خاله جون

مامانی طاها
24 آبان 90 13:25
نخواهم گل که گل بي اعتبار است تمام عمر گل فصل بهار است تو را خواهم من از گلهاي عالم که عطر تو هميشه ماندگار است شبی در محفلی ذکر علی بود ، شنیدم عاشقی مستانه فرمود ، اگر آتش به زیر پوست داری ، نسوزی گر علی را دوست داری . عید غدیر خم بر شما مبارک
مامان آرین
3 آذر 90 15:18
بچه ها بیاین ساندویچ
مامان قند عسل مامان و بابا
4 آذر 90 23:40
سلام عزیزم.دختر کوچولویه خوشگلی دارین.من با اجازه شما رو لینک میکنم.ما هم اهل رشتیم.خوشحال میشم با شما آشنا شم


حتما عزیزم
آرش بابا
13 آذر 90 12:34
وووووووووووووووووویاین چیه دیگه
چه فرشته نازی
غش کنم برات دیگه صهبای نازم
چه اسم زیبایی داری
آخ آخ راستی. سلام مامان جون. خوبید؟ اینقدر ذوق کردم از دیدن صهبای گلم که یادم رفت سلام کنم
ممنون که ÷یش ما اومدید. واسه ما دعا کنید تو این شبهای قشنگ
از دعاتونم ممنون واقعا. یه ماچ آبدار بکنید از طرف من صهبای جیگرمو. منتظرتونیم


مرسی عزیزم حتما دعاتون می کنم
مامان محمدجان
21 آذر 90 19:35
واااااااای چه عکسایی
ماشالله هزار ماشالله خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
مامان رومینا
27 آذر 90 0:19
Xچه اسم خوشگلی داری صهبا جوون... دوست داری با رومینا دوست بشی؟اگه مامانی با تیادل لینک موافقه خبرمون کنه.راستی خوشحال میشیم به رومینا رای بدید کد رومینا149 هست
مامان طاها
1 دی 90 11:48
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.