(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

صهبا و پرستارش

1390/7/27 16:26
549 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز تو برنامه صهبا خانومی اینه که دو ساعت در هفته دور از من و باباش کنار پرستارش باشه تا ببینیم می تونیم برای چند ساعت صهبا رو تنها بگذاریم یا نه. آخه یه کمی سرم شلوغ شده و با مشورت بابای صهبا و صدرا تصمیم گرفتم دوباره کارم را شروع کنم ولی توی یه اشل دیگه اینبار بیشتر در زمینه تدریس وقتم را بگذارم هم به معلوماتم اضافه می شه و هم اینکه توی این شهر تدریس بهتر از کار قبلی ام می باشد علی رغم اینکه توی تهران کار من با درآمد خیلی بالایی بود ولی متاسفانه اینجا نهمتفکر برای همینه می گن از شهرستان بریم تهران و تهران شده خودش تمام شهرستانهای ایرانچشمک  ولی من زیاد از این موضوع ناراحت نیستم لااقل خودم و خانواده ام داریم هوای سالم می خوریم که این کلی ارزش دارهاز خود راضی

خلاصه باید بگم امروز صهبا خانومی با پرستارش کنار اومده بود راستش رو بخواهید صدرا هم بوده شاید به همین دلیله. ولی خودمونیما اینجاست که دلم برای مامانم تنگ می ه و قدر اون دوران (وقتی تهران بودیم) رو می خورم که هر وقت دلم می خواست سر هر کاری میرفتم و بچه ام رو می گذاشتم پیش مامانم و با خیال راحت بکارم می رسیدم. ولی چه باید کرد نمی شه که همه خوبیها رو یکجا داشته باشیم. خیلی درد و دل کردم. بهتر به خوببیها و اینده فکر کنیم و اینکه دیگه صهبا بزرگ شده ماچ

صهبا موشی

صهبا در 13 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی طاها
27 مهر 90 21:00
آرزوی موفقیت برای و شما و عزیزانت دارم


مرسی عزیزم
dp
27 مهر 90 22:20
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ ملیسا جان هم سری بزنید.


حتما سر میزنم