(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

روزمره گی با صهبا

1391/3/16 21:57
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

صهبا(روزمرگی)

بابای صهبا: سلام

صهبا: سیام

بابای صهبا:خوبی

صهبا: میسی

بابای صهبا: چه خبرا؟؟

صهبا :‌ هیچی :)

 صهبا(روزمرگی)1

صدرا: صهــــــــــــبا

صهبا: جانم, عژیـــــــــــژم ( می دود به طرف صدرا)....... چیه؟

صدرا: صهبا کنترل و بده

صهبا: بیگیر, من بـــــــده به به

صدرا: چی می بینی

صهبا: نانای

صدرا: عروسکات کو

صهبا: می دود سمت اتاق با بره ناقلا و خرسی میاد........دادا بیا

صدرا :‌چیکار کنم

صهبا: میره حوله یا دستمال برمی داره می ده به صدرا و می گه: لالا ....... هاپو لالا.......بع لالا......

صهبا(روزمرگی)4

من:‌صهبا

صهبا: چی شده, مـــــــــــــن

من: بیا خوراکی . بیسکویت یک عددد بهش می دم

صهبا: میسی....... می ره و نرفته بر می گرده...... مامان بَ بَ ....دادا......بده

من: یکی هم برای صدرا می دم

صهبا: از آشپزخانه می رود بیرون ..........دادا.......بُ خُ ......بیگیر

صدرا و صهبا با لبی خندان بیسکویت هاشون را دارند می خورند.

صهبا(روزمرگی)5

 این روزمرگی ادامه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان عسلی
9 خرداد 91 15:32
سلام
آخی عزیزم خدا براتون حفظشون کنه این دو تا فرشته های نازو
راستی بدو خصوصی



سپاسگزارم خدا دختر گل شما رو هم نگه داره عزیزم
مامان ریحان عسلی
10 خرداد 91 1:23
مرسی گلم خصوصی
مامان زهرا
10 خرداد 91 14:50
سلام خانمی
خدا نگهدارشون باشه و همیشه شاد و خندون باشید


ممنونم عزیزم