(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

کرم ماست

1390/11/10 0:59
529 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه


ماست معمولی‌ ۱،۱/۲ پیمانه
خامه۱،۱/۴ پیمانه
Brown sugar نصف پیمانه
میوه دلخواه

طرز تهیه
ماست رو درون ظرف میریزم با ویسک می‌زنیم که یکم یه دست بشه

 ،خامه رو اضافه می‌کنیم و می‌زنیم تا کاملا یکنواخت و صاف بشه.



brown sugar را روی سطحش می‌ریزیم.(من شکرم همراه با دارچین بود ما کلا از طعم دارچین خوشمون میاد اگه شما دوست ندارید اصلا فکرشم نکنید).من شکر کمتر از مقدار ریختم.



وقتی‌ همهٔ شکر راروی موادمون ریختیم دیگه نباید مخلوط کنیم با سلفون سطحشو میپوشنیم و حدود ۵ ساعت درون یخچال میذاریم.
وقتی‌ از یخچال آوردید بیرون و دیدی روی سطحش اینطوری شده یا حتی بدتر از این نترسید

 مخلوطش کنید یا از کنارش با قاشق بردارید من با ویسک مخلوطش کردم

 

 رون ظرف دلخواهتون ۱ قاشق بریزید و میوه دلخواهتون رو بریزید روش همینطور تا آخر.

من از انگور استفاده کردم شما هر میوه ای که دوست دارید بذارید.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)