(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

باغ وحش جانوران

1390/10/21 20:25
1,714 بازدید
اشتراک گذاری
هدف :
آشنایی کودکان با جانوارن باغ وحش و صدای مربوط به آن ها

 گروه سنی :
کودکان ۲ تا ۱۰ سالی

دوستان عزیز حتما به این سایت سربزنید خیلی مطالب جالب داردhttp://bandarstudents.blogfa.com-

من تمساح هستم . من بیشتر وقت ها را در آب می گذرانم . دست و پای من کوتاه است . آیا دندان های تیز من را می بینی ؟
پس هر وقت به باغ وحش می آیی مواظب باش به من نزدیک نشوی ، چون باید خوشمزه و لذیذ باشی!!!

                 صدای من

من کانگرو هستم . محل اصلی زندگی من کشور استرالیا است . من مثل دیگر حیوانات راه نمی روم و بر روی پاهایم از این طرف به آن طرف می پرم .

                صدای پریدن من


پ ن : برای آشنایی کودکان با صدای جانوران فایل هایی با حجم کم برای دانلود آماده گردیده است .

 

من تمساح هستم . من بیشتر وقت ها را در آب می گذرانم . دست و پای من کوتاه است . آیا دندان های تیز من را می بینی ؟
پس هر وقت به باغ وحش می آیی مواظب باش به من نزدیک نشوی ، چون باید خوشمزه و لذیذ باشی!!!

                 صدای من

من کانگرو هستم . محل اصلی زندگی من کشور استرالیا است . من مثل دیگر حیوانات راه نمی روم و بر روی پاهایم از این طرف به آن طرف می پرم .

                صدای پریدن من


پ ن : برای آشنایی کودکان با صدای جانوران فایل هایی با حجم کم برای دانلود آماده گردیده است .

 

             سلام به تو دختر نازنینم
                                                      و
                                                                  پسر باهوشم

من کانگرو هستم . محل اصلی زندگی من کشور استرالیا است . من مثل دیگر حیوانات راه نمی روم و بر روی پاهایم از این طرف به آن طرف می پرم .

         صدای پریدن من

 من فیل بزرگ ترین حیوان جنگل هستم . من حیوانی بسیار قوی هستم . به بینی دراز من خرطوم می گویند . من با استفاده از آن میتوانم تنه های بزرگ درختان را جا به جا کنم .

                                    صدای من

من فلامینگو هستم . من پرنده ای زیبا و بزرگ و بسیار پرسروصدا هستم . غذای من ماهی های درون دریا و چشمه ها است .

                                        صدای من

من تمساح هستم . من بیشتر وقت ها را در آب می گذرانم . دست و پای من کوتاه است . آیا دندان های تیز من را می بینی ؟
پس هر وقت به باغ وحش می آیی مواظب باش به من نزدیک نشوی ، چون باید خوشمزه و لذیذ باشی!!!

             صدای من

من زرافه هستم . من از همه ی حیوانات جنگل قدبلندتر هستم . آیا گردن دراز من را می بینی ؟ این گردن دراز به من کمک می کند تا از برگ های درختان بزرگ تغذیه کنم .

حتما من را خوب می شناسی . نعره های بلند من در بین حیوانات جنگل معروف است . من شیر پادشاه جنگل هستم . دوست داری غذای من شوی ؟ هر وقت به باغ وحش می آیی به من نزدیک شو !!!

                             صدای من

من میمون هستم . همان حیوانی که شما از حرکات من روی درخت لذت می برید . من بیشتر اوقات در بالای درخت هستم و از میوه های آن ها می خورم . بهترین بازی من پریدن روی شاخه های درختان است . من به موز خیلی علاقه دارم .

                    صدای من

من کرگدن هستم . همه ی حیوانات من اربه نام کرگدن چاق می شناسند . شاخی در روی سر من وجود دارد که هنگام جنگیدن با دیگر حیوانات از ان استفاده می کنم .

                          صدای من 

من ببر زرنگ و قوی هستم . من بهترین شکارچی جنگل هستم . اگر گفتی من به چه جانوری شباهت دارم ؟ آفرین !!! من به گربه شباهت زیادی دارم .

                               صدای من

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)