(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

دوستان ساکن رشت

1390/10/11 14:12
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز

من تصمیم دارم  برای بچه و اگر بزرگسالان هم تمایل داشته باشند در رشت کلاس های آموزشی : زبان آلمانی, فتوشاپ , کرل و این دیزاین برگزار کنم در صورت تمایل می توانید با شماره 09116291815 تماس بگیرید.

در کنار این کلاس ها هم کلاس آموزشی گرافیک تبلیغاتی هم برگزار می کنم که هنرجو بعد از گذراندن این دوران به راحتی می تواند با مقوله گرافیک تبلیغاتی سفارشات تبلیغاتی بگیرد. هنرجویانی که این دوران را بگذارنند بعد از اتمام دوره اگر سفارشی کار گرفتند برای رفع اشکال و یا راهنمایی می توانند با بنده در اارتباط باشند. لازم به ذکر است این راهنمایی به صورت رایگان  می باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طاها
14 دی 90 1:46
حیف شد اگه مازندران و آمل بودین حتما میومدم


اگه سوالی داشتی خوشحال میشم کمکتون کنم
مامان صهبا صدرای دیگه
14 دی 90 20:35
سلام باورم نمیشد!!!! تا حالا فکر می کردم صهبا صدرا خاص منه!!!
تا امروز صهبای من این وبلاگ را پیدا کرد!!
صهبای من 12 ساله و محمد صدرام 8 سالشه خوش حال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم


چه حسن تصادفی من هم خوشحال میشم با شما آشناشوم عزیزم.

آدرس وبتون را برام بزارید بهتون سربزنم
مامان صهبا صدرای دیگه
18 دی 90 18:36
سلام خانم! وبلاگ ندارم،نمیدونید صهبا چند بار ازم خواسته براش یه وبلاگ درست کنم ولی همت نکردم.آدرس ایمیلم را براتون نوشتم صهبای یقین درکش و از خواب گران خیز از خواب گران خواب گران خواب گران خیز