(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

گردش در روز جمعه

1390/1/29 7:50
695 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح بابای صدرا کوچولو و صهبا  موشی باید میرفت چمخاله آخه یه جلسه کاری داشت. به ما هم پیشنهاد داد و ما هم با کمال میل رفتیم خیلی خوش گذشت.

تاریخچه مختصر بندر چمخاله

منطقه چمخاله در حدودا 10 کیلومتری شرق لنگرود 20 کیلومتری شرق لاهیجان 39 کیلومتری غرب رامسرقرار دارد. این منطقه از لحاظ ساحلی دارای یکی از بهترین سواحل ماسه‌ای منطقه می‌باشد که همه ساله در فصلهای بهار و تابستان پذیرای جمع کثیری از مسافران و توریستها می‌باشد. این ساحل یکی از سواحل قدیمی و زیبای منطقه می‌باشد که قبل از انقلاب دارای پلاژها و ویلاهای بسیار زیبا و جالبی بوده که پس ازانقلاب به تدریج از رونق آن کاسته شد. همچنین در سالهای نه چندان دور به خاطر پیشروی آب دربا در ساحل چمخاله و به زیر آب رفتن مناطقی از ساحل تا مدتها چمخاله رونق آنچنانی نداشته که پس متوقف شدن پیشروی آب دریا و بازگشت آن به منطقه قبل مجددا این منطقه رونق خود را بازیافت. همچنین با احداث مجتمع‌های توریستی بسیاری که در این منطقه ساخته شده و یا درحال ساخت می‌باشد هر ساله بر رونق آن افزوده می‌شود اکثر ساکنان چمخاله از کردهای  منطقه جلالوند میباشند گویش آنان نیز کردی میباشد.هم اکنون چمخاله با داشتن پنج هتل و چندین اقامتگاه و مهانپذیر توریستی میباشد.

صهبا کوچولو در چمخاله ۲۵ فروردین

پسر گل صدرا ببینید چه ژستی گرفته

صدرای قهرمان خواهرش رو بغل کرده

از اونجا هم به پییشنهاد آقا صدرا رفتیم تله کابین لاهیجان خیلی با صفا بود صدرا کلی اونجا بازی کرد ساعت ۹ شب با اصرار فراوان آقا صدرا را راضی کردیم که برگردیم خانه آخه قراره آقا فردا برن مدرسه

تله کابین احرار در شهرستان لاهیجان

تله کابین احرار در شهرستان لاهیجان و دارای مناظر زیبای طبیعی می باشد طول افقی حدود 1500 متر اختلاف ارتفاع ايستگاه اول و دوم حدود 210 متر ، ظرفيت خط 1000 نفر در ساعت با 5 دکل بين راه که فواصل بين آنها از 150 الی 650 متر می باشد . همچنين حداکثر اختلاف ارتفاع کابين تا سطح زمين در بعضی نقاط به 110 متر می رسد . کابينها 6 نفره با دربهای اتوماتيک با نام تجاری اومگا 3 ساخت کشور سوئيس ، کابينها از جنس آلومنيوم و پلی کربنات با جدید ترين طراحی روز اروپا می باشد . شرکت سازنده دستگاه تله کابين يکی از معروفترين سازنده های تله کابين در دنيا بنام شرکت دوپل ماير اتريش است که از اوايل قرن گذشته سابقه ساخت اين تجهيزات را دارد .

بغل بابا بودن توی پاک لاهیجان هم خیلی مزه داره

صهبا از خرسی که پشت سرشون بود خیلی ترسیده بود

بغل داداشی تو تله کابین خیلی مزه داره

 

 

صهبا کلی اینجا ترسید ولی کم کم به اینجا عادت کرد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرسا
27 فروردین 90 13:15
دخمل و پسر نازی دارید خدا نگهدارشون باشه
وبلاگ قشنگی هم دارید

مرسی عزیزم