(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

چیز کیک هلو

1390/11/19 18:40
450 بازدید
اشتراک گذاری

این شیرینی خوشمزه را برای صدرای گلم می گذارم که خیلی چیز کیک دوست داره. خودم در اولین فرضت حتما درستش می کنم.

 

موادلازم:

یک ونیم بسته بیسکوییت دایجستیو

کره:100 گرم

دوعددخامه

پنیرخامه ای کاله 200 گرم(کاله شوریش کمترهستش ومناسب چیزکیک هستش)

ژله هلو:یک عدد

 

اول اومدم بیسکوییت دایجستیوروباخردکن خردکردم وبهش کره آب شده روریختم وکامل ورزش دادم تاکاملا روغن وبیسکوییت باهم قاطی بشن بعد گذاشتم یخچال بعددوقاشق ازپودرژله هلوروبا4 قاشق آب مخلوط کردم وکمی گذاشتم که سردبشه وبعدپنیرخامه ای وخامه روباهمزن کامل زدم تاکامل بازبشه بعدباژله ای که گذاشته بودم سردبشه مخلوط کردم وروی بیسکوییت ها ریختم

بعدباقیمانده پودرژله هلوروبایک لیوان آب گرم مخلوط کردم وروی کتری آب گذاشتم تاکامل شفاف بشه کامل که شفاف شدازروی بخارآب برداشتم وگذاشتم سردبشه بعدخامه وپنیرخامه ای روباهم مخلوط میکنیم ومیریزیم روی موادقبلی

بایدتوجه داشته باشیم که موادقبلی خودش روگرفته باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)