(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

تزیینات اتاق کودکان - کلید برق

1390/10/21 20:11
2,814 بازدید
اشتراک گذاری

امروز این کلید های برق را در سایت یک فروشگاه اینترنتی دیدم . خیلی به دلم نشستند . گفتم با شما به اشتراک بگذارم شاید شما هم با دیدنشان ایده بگیرید . البته خود کلید برق برای فروش نبود ، برچسب ها را که به صورت آماده در بسته بندی های شیک قرار داشت هر کدام پنج دلار به فروش گذاشته بودند . با خودم فکر کردم ما که دستان هنرمندی داریم خودمان به راحتی از پس ساختن و طراحی برمی آییم و دیگر نیازی به خرج اضافی نداریم . تازه هنر دست خودمان در تزیین خانه بیشتر به دلمان می نشیند .

www.bandarstudents.blogfa.com

www.bandarstudents.blogfa.com   www.bandarstudents.blogfa.com   www.bandarstudents.blogfa.com

         www.bandarstudents.blogfa.com

و یک مجموعه زیبا از انواع چهره های دوست داشتنی بچه ها

www.bandarstudents.blogfa.com

زیبا نیستند ؟؟!! 

گربه رفته به زیر میز

یه سیم زده توی پریز

حالا موهاش سیخ شده

دمش مثل میخ شده

بی احتیاطی کرده

حسابی قاطی کرده (+)



+ قابل توجه دوستانی که لینک دونی گودری وبلاگشون این چند روز دچار اشکال شده ، کد یاهو پایپز لینکدونی تون رو عوض کنید تا حدودی مشکلتون برطرف میشه .

http://bandarstudents.blogfa.com/post-419.aspx

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پریسان
27 فروردین 92 18:05
عالی بود