(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

صهبا داره شیر میخوره

1390/7/30 9:12
717 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین کاریهای صهبا هر روز داره جالب تر و بامزه تر میشه. ما داریم می فهمیم که نه بابا صهبا اونقدر که فکر می کردیم ساکت نیست و روز به روز داره شیطون تر و بازیگوش تر می شه. خلاصه بعد از این که دیدم از صدرا خبری نیست و  صداش در نمی آید بدنبال خانومی گشتیم تا ببینیم کجا داده یه خرابکاری جدید انجام می ده که به این صحنه جالب برخوردیم.......................

صهبا داره شیر میخوره3صهبا داره شیر میخوره

صهبا داره شیر میخوره2

صهبا داره شیر میخوره4

صهبا داره شیر میخوره5

و بالاخره موفق به خوردن شیر شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یسنا
1 آبان 90 14:49
ای جانم کاش یه روز هم یسنا خودش شیر پاستوریزه بخواد


به امید خدا بزودی
مامان پارسا
3 آبان 90 16:02
چه با حال داره شیر میخوره،ناقلا به خودش زحمت نمیده از تو یخچال درش بیاره،خوبه خودش یخ نمیکنه جلوی در یخچال وایساده


آره والا ببینید چه شیطونی تو خونه دارم


مامانی طاها
9 آبان 90 1:56
خوب چیه مگه دخملی انقدر هوس شیر خوردن کرده که اجازه نمیده به خودش که در یخچال رو هم ببنده نوش جونت عزیزم


تازه این یه نمونه از کارهاشه هنوز وقت نکردم عکسهای جدید و شیرین کاریهاشو بزارم.
مامان طاها
27 آذر 90 14:35
سلام سلام سلام.
اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم.
خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید.
کد طاهای من 151 هستش.
منتظرتون هستم .
بای.


مرسی که به سر زدید طرحتون جالبه. امیدوارم برنده شوید