(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

موزلی

1390/5/5 11:18
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

موزلی یکی از صبحانه هاییه که توی اروپا و کشورهایی مثل آلمان و سوییس زیاد مصرف میشه که شامل انواع میوه ها و مغزها به همراه شیر یا ماست است. حالا من میخوام براتون موزلی مخصوص نی نی های زیر یکسالو آموزش بدم که محدودیت خوردن یه سری از مواد رو دارن

موزلی برای نینی های زیر یکسال:(از 7 ماهگی)
سیب پوست کنده 3 -4 قطعه
گلابی پوست کنده 3-4 قطعه
پودر بادوم 1 قاشق مرباخوری
ماست 2قاشق غذاخوری یا شیرخشک 1 پیمانه

همه مواد رو باهم مخلوط میکنین و با گوشت کوب برقی یا هروسیله ی دیگه ای له میکنین .
نوش جون خودتون و نی نی گلتون :)

نکته1: کشمش و گردو و تخم کتان و تخم آفتابگردون هم توی موزلی اصلی استفاده میشه که برای جوجوهای زیر 1سال مضر هست.
نکته2: اگه از شیرخشک استفاده کردین یک دوقاشق مرباخوری آب جوشیده هم اضافه کنین تا مواد بهخورد هم بره.

برگرفته از : آشپزی نی نی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:34
سلام مامان مهربون. از مطالبتون خیلی خیلی ممنونم. با اجازتون لینکتون میکنم خوشحال میشیم ما رو هم جزو دوستاتون قرار بدید


مرسی عزیزم البته که شما هم از دوستان ما هستید
نازنین نرگس نفس مامان
6 مرداد 90 13:58
چه صبحونه ای میشهههمقوی مقوی

نوش جان کوچولوتون
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 15:27
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.



سلام حتما سر می زنیم