(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

❤❤¸.•*•☆ روز پدر مبارک ❤❤¸.•*•☆

1391/3/16 21:56
1,410 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 
 
 

 

پدر جان

نگاهت معدن مهر و صفاست و نام تو بهترین سرود زندگیست .

 
روزت مبارک پدر عزیزم
 
 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

پدر روزت مبارک

butterflies, pink roses & gold ribbon

بابا جون دوستت دارم به اندازه تمام دنیا , می دونی همه باباهاشون رو دوست دارند ولی من می خواهم بهت بگم که من عاشقت هستم. آره می خواهم داد بزنم و بگم بابا عاشقتم.

 شکلکهای جالب آروین

 

پدر يعني : محبت ، دوست ، همراز

 


پدر يعني : ترانه ، عشق ، آواز

 


پدر يعني : صبوري ، استقامت

 


تلاش و كوشش و معيار طاقت

 


پدر يعني : مروت ، مرد خانه

 


پدر يعني : چراغ‌ آشيانه



 

 شکلکهای جالب آروینهمسرم عزیزم  ، روزمرد فرصتی برای ابراز عشق من به توست 

 

                          و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

 

 

 

همسر عزیزم

 

هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر

 

با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر

 

بر التهاب سرخ تنت نقش می زند

 

هر روز طرح پیرهنی عاشقانه تر

 

دوستت دارم ، روزت مبارک

 

  

 

               همسرم ؛ ای که در تاروپود وجودم و در جای جای قلبم

 

               حضورت همیشه احساس می شود .

 

               تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم .

 

  دوباره می گویم , روزت مبارک عزیزم .

 

 blue hearts

 

 

 

عزیزم آهنگ صدایت زیبا ترین ترانه زندگیم

 

نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است

 

پس با من بمان تا زنده بمانم ..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
16 خرداد 91 11:40
سلام
با امید موفقیت شما در مسابقه


ممنونم عزیزم