(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

صهبا موشی مریض شده

1391/2/13 11:54
699 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر بده این فرشته های ناز مریض می شن. دخترم عزیزم حالت خوب بشه مامانی

الان دو روزه صهبا تب داره نمی دونم سرما خورده یا برای دندونشه. کلی فکرم رو در گیر کرده . نانازی اصلا لب به غذا نمیزنه شیر هم که می خوره حالش بد می شه.

امروز صدرا برای همدردی با خواهرش مونده خونه شاید بتونه باهاش بازی کنه لااقل یه چیزی بخوری عزیزم.

فدی اون صبوریت بشم م گلم با اینکه حال نداری میری یه گوشه سرت رو می گیری و مثل بچه گربه ناله می کنی.

خدا جون صهبا خوب بشه . بازم شیطونی کنه.

جدیدا خیلی کارات بامزه شدی عسلم.

الان کلی  کلمات را به خوبی بلدی و جالب ترین کاری که می کنی بدون کمک ما لب تاپ رو روشن می کنی و میری تو اینترنت:))

موبایل من و بابا رو از قفل  در میاری میری تو آهنگ ها و برای خودت آهنگ لالایی رو پیدا می کنی و هم آوایی می کنی گلم:)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثنا و ثمین
18 اردیبهشت 91 0:49
الهی که هیچ بچه ای مریض نشه
امیدوارم زود زود حالش خوب شه و دوباره شیطونی کنه.


تشکر عزیزم خدا رو شکر حالش بهتر شده تب خیلی بالایی داشت کلی ما رو ترسونده بود. گویا از این بیماریهای ویروسی جدید که چهار روز پشت سر هم تب شدید و سپس بروز جوش روی صورت و بدن بود که خدا رو شکر الان حالش خوبه

مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:36
قربونت بشم . عزیزم الهی زودی دوباره سالم وسرحال بشی


ممنونم خاله جون . خدا رو شکر بهتر شده

مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 16:51
پیشاپیش روزت مبارک مامان صهبا.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید


تشکرعزیزم روز شما هم مبارک

مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 16:52
ایشالا این فرشته کوچولو زودی خوب شه.میدونم که مامانی اصلا طاقت نداره منم وقتی رومینا مریض بود خیلی کلافه بودم.ایشالا زودی خوب میشه و بازم واسه مامانی شیطونی میکنه


خدا رو شکر بهتر شده از این بیماریهای جدید گرفته بود من مجبور شدم برم تهران پیش خانواده دست تنها بدم. ممنونم از لطفت گلم
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:36
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .



ممنونم گلم. روزت مبارک
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:33
روزت مبارک مامان مهربون


ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک