(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

کوتاه کردن موهای صهبا

1391/2/10 11:03
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

این بار برای دومین باره صهبا موهاشو کوتاه می کنه . بار اول که کوتاه کرد خیلی چهره اش تغییر کرد و کلی همه و حتی خودم از اینکه موهاشو کوتاه کرده بود م خیلی راضی بودند ولی متاسفانه این بار مثلا به قول خودم صهبا رو بردم یک آرایشگاه خیلی امروزی که با بهترین متدها کار می کنه و کلی تو رشت ازش تعریف شنیده بودم

 

ولی همیشه اون چیزی که تعریفش رو زیاد می کنند تو زرد از کار در میاد و این بار برخلاف بار اول موهای صهبا رو خیلی بد کوتاه کرد طوری داشت گریه ام می گرفت و متاسفانه اون خانم آؤایشگر هم اصلا  اشتباه خودش رو قبول نمی کرد. آخه من بهش گفته بودم موهای صهبا رو مصری فانتزی بزنه متاسفانه این خانم موهای صهبا رو پسرانه که اصلا نمیشه اسمی براش بزارم زد و در کمال خونسردی هم گفت که اصلا مدل مصری فاننزی نداریم و من موندم با این موهای بلاتکلیف صهبا که من چکار کنم و متاسفانه در وجودم هم نیست که با طرف مجادله کنم ففقط با تکان دادن سرم و افسوس خوردن به این افراد که به این راحتی از اشتباه می کنند دریغ از یک عذرخواهی کوچک و حتی قبول کردن اشتباه خودشون.

عشق منه

صهبا قبل از کوتاهی مو

صهبا قبل از کوتاهی مو2

صهبا قبل از کوتاهی مو1

صهبا بعداز کوتاهی مو

صهبا بعداز کوتاهی مو2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 16:41
سلام آخی حیف بود چرا کوتاه کردید .. اما این مدل موهم بهش میآد مبارکه صهبا جونم خصوصی
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:50
مامان مهربون.
می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی های گلتی. روزت مبارک




مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:36
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم :
تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی
همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک


تشکر گلم روزت مبارک