(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

صدرا مانکن می شود

1391/2/8 23:23
734 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفته بودیم برای خرید لباس برای بچه ها وقتی داشتیم لباس ها را می دیدم مسئول فروشگاه اومد پیش ما و به ما گفت که اگه امکان داره فردا یعنی روز جمعه برویم کارخانه که تو جاده انزلی است و صدرا به عنوان مانکن بره لباس هاشون رو بپوشه می خواهند یک تیزر تلویزیونی بسازند و می خواهند تو تیزرشون باشه .

روز جمعه ساعت دو و نیم همراه چندتا بچه دیگه رفتیم به سمت کارخانه فروشگاه که تو منطقه آزاد انزلی قبلش هم صدرا رو بردم آرایشگاه و موهاشو درست کرد. حیف که من دوربین برده بودم ولی فراموش کرده بودم که کارت حافظه را توش بگذارم و متاسفانه نتونستم عکس بیاندازم. باید منتظر بمونم تا این تیزر پخش بشه و بعد عکس ها را بگیرم . خوشبختانه اونجا یک عکاس پیدا کردم تا از صدرا عکس بگیره حالا باید منتظر باشم که برام عکسها را بفرسته هر وقت که فرستاد حتما می گذارم.

sadra it is my love

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)