(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

یک سالگی وبلاگ

1391/1/29 9:07
950 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال پیش در چنین روزی وبلاگم متولد شد.

 

چقدر زمان زود میگذره . انگار همین دیروز بود که از روی تنهایی اومدم تو مجازستان و یه وبگردی کردم و بحسب اتفاق این سایت رو پیدا کردم و تصمیم گرفتم از زاویه دیگری به زندگی شما دو گل نگاه کنم و شما رو وارد دنیای مجازی خودم کنم.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com پسر گلم ختر نازنینم از خداوند براتون بهترینها رو می خوام وطول عمری با برکت تا از بهترینهای پروردگارت لذت ببری

امیدوارم سالیان سال از خوشی ها و لحظه های شیرینتون خاطراتی زیبا براتون به یادگار بگذارم.تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگین مامان رادین
29 فروردین 91 13:47
سلام پریسا جون عزیزم خوبی،گلم بچه هات خیلی خیلی نازن خدا حفظشون کنه عاشق پسملی چشم درشتت و دخملی عروسکت شدم براشون اسفند دود کن.


مرسی عزیزم
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:31
سلام خانومی. دخمل پسمل گلتت چطورن. الهی همیشه سالم باشین و خوشبخت

مرسی عزیزم. کوچولوها هم خوبند
مامان رومینا
31 فروردین 91 12:07
پس کو کیک تولد وبلاگتون؟؟؟؟ایشالا صدرا و صهبای ناناز همیشه سالمو شاد باشن


راست گفتی والا