(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

دخترم نه ماهش شده

1390/3/18 16:42
571 بازدید
اشتراک گذاری

 Baby Ch comment

نه ماهگيت مبارك عزيزكم،

درست به اندازه اي كه تو شكمم بودي توي دنياي مامان و بابا و داداش صدرایی زندگي كردي

هر وقتي كه اين نوشته ها رو بخوني، چه من باشم يا نباشم بايد بدوني كه خيلي خيلي دوستت دارم و زندگي بدون تو برام محاله، مي دونم بابا و صدرایی هم چنين حسي رو در موردت داره.

عزیز دلم ، می دونی وقتی می خواستم عنوان این پست رو بنویسم یاد چی افتادم ؟ ماه نهم بارداری ام . اون موقع که هرکس ازم می پرسید چند ماهته ؟ با هیجان و اشتیاق فراوون جواب می دادم " نه ماهمه ....و حالا همون جنین کوچیکی که نه ماه در درون من بود و من نه ماه با اون لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه زندگی کردم خودش یه دختر کوچولوی نه ماهه شده ....دختر کوچولوی شیرینی که روز به روز داره بیشتر خودش رو توی دلمون و زندگیمون جا می کنه ....

خانوم خانوما ، اینو بدون که توی این نه ماهی که به جمعمون اضافه شده بهترین و شیرین ترین لحظات زندگیم , لحظه هایی بوده که نظاره گر بزرگ شدن تو بودم . عاشقتم تا بی نهایت . نه ماهگی ات مبارک

صهبا 9 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)