(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

من روزه ام

1390/1/29 7:50
521 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند روزه آقا صدرا مشق هاشو نمی نویسه شکلکـــْـ هایِ هلــن. باید بگم آقا صدرا از روز ۴ شنبه به خودش تعطیلی چی بگم استراحت کامل به خودش هم داده و تکالیفش را انجام نداده . تازگی هم که پنجشنبه ها تعطیله صدراخان چهارشنبه را هم نمی ره مدرسه میگه خسته ام و هزاران بهانه دیگه. شکلکـــْـ هایِ هلــنما هم که می بینیم درسش رو بلده زیاد سخت نمی گیریم.

ولی چیز جالبی که دیروز بهش برخوردم این بود که به آقا صدرا دیروز گفتم که پسرم باید لااقل مشق هاتو بنویسی niniweblog.comاگه معلمتو دوست داری الان ببین از روز چهارشنبه اصلا تکلیف انجام ندادی تنبلی تا چه حد.....؟!

 

می دونید آقا صدرا چه جوابی داد؟....

با کمال خونسردی گفت : مامان من تنبلی نمی کنم . من روزه ام!

با تعجب پرسیدم :  روزه ایی؟!

گفت: آره ‌. روزه مشقم!!!!!! فعلا هم قصد اینو ندارم افطار کنم!

من مانده بودم چی بگم. فقط به سختی تونستم جلوی خنده ام رو بگیرم.

شما بودید جای من چی می گفتیدSmiley؟!

فکر کنم باید بگم : تسلیمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)