(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

یه سایت خوب و دوست داشتنی

1390/1/29 7:50
760 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

سلام

امروز سایت خیلی خوبی را پیدا کردم وقتی روش کیلک کردم کلی حال کردم. اگه دوست دارید شما هم کیلک کنید می دونم شما هم همین احساسی رو که من پیدا کردم پیدا می کنید. امروزم رو با این سایت شروع کردم فکر کنم که امروز روز خیلی خوبی باشه شاید هم یه نشانه باشه

 http://www.razavi.tv/index.htm

تصاویرشباهنگ Shabahang

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا (مامان النا )
20 فروردین 90 13:01
سلام پریسا جون ممنون که به ما سر زدی عزیزم
ایشالله خدای بزرگ و مهربون صهبا و صدرا رو صحیح و سلامت برات نگه داره و همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشین



مرسی عزیزم
معین
10 دی 90 13:18
سلام
من هم اسم دخترم رو که تازه بدنیا اومده صهبا گذاشتم به تظرم اسم ریبایی است. دز سرچ اسمش وبلاگ شما رو پیدا کردم. عکسشم اینجاست:
http://sarache.blogfa.com/post-121.aspx


مرسی عزیزم
سالها دفتر ما در گرو صهبا بود

رونق ميكده از درس و دعاي ما بود