(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

ثبت خاطرات زیبا

1390/1/29 7:49
585 بازدید
اشتراک گذاری

ببیند گارفیلد شیطون داره عکس پسرم رو به جان نشون می ده که به جای لیزا اون رو انتخاب کنه که بیاد پیش گارفیلد

مرسی گارفیلد جان که مراقب پسر خوشگل من هستی که توپ تو صورتش نخوره

دخترم رو می بینید نقاشی شده بازم خوشگله . صهبا جون دوستت دارم به اندازه تمام دنیا

این هم به مناسبت هفت ماهگی صهبا موشی

پس نگو یه دسته گل تا حالا پسری به این نازی دیده بودید.(صدرا در کاخ نیاوران)قلب

سالها دفتر ما در گرو صدرا و صهبا بود

دخملی را نگاه کنید کنار آقا ببری . اگه عروس بشه عکسش خوشگل می شه. مگه نه؟!

 

فقط عکس رو داشته باشید ژست رو ببینید. بعد من میگم پسر دارم یه دسته گل میگید نه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی سرا
19 فروردین 90 1:11
سلام عزیزم، چه نی نی خوشکلی دارین. اگر توی فیس بوک هم اکانت داری، می تونی بیای صفحه نی نی سرا و در مسابفه قشنگ ترین نی نی شرکت کنی. می بینمت. بوسسسسس





سلام دوست عزیز مرسی از لطف شما. متاسفانه نتونستم به وب شما دسترسی پیدا کنم. لطف می کنید شرایط شرکت در مسابقه و نحوه برگذاری آنرا به من بگید
سمیه و احسان
19 فروردین 90 2:02
اینا برای پسر و دختر خوشگلتون
خداون حفظشون کنه و شادی شما مامان و باباشم روزافزون




ممنون از شما دوستان عزیز
مامان ماهان
19 فروردین 90 16:02
سلام http://www.parstools.com/ از این سایت استفاده کردم


مرسی عزیزم خیلی لطف کردی