(◡‿◡✿) صهبا (◡‿◡✿) صهبا ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

(✿◠‿◠) صهبا دختر من (◡‿◡✿)

صهبا خانوم 18 ماهش شده

1390/12/20 12:37
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

smileys

 

روزها دارن می گذرن و شیرینی وجودت بیشتر می شه حالا دیگه ما 18 ماهه که 4 نفر شدیم یه خانواده جمع و جور و دوست داشتنی . کلی کارهای جدید یاد گرفتی و کلی هم شیطون شدی .

حالا 18 ماهه که من با نفسهای تو , خندیدنهات و شیرین کاریهات روزهامو شروع می کنم.

 

 

18 ماهه داداشی صدرا و بابا شهرام که بهش می گی عزیزم یه همبازی گیر آوردن و دیگه می تونند ریخت و پاش هاشون رو گردنت بیاندازند.

18 ماهه که صدرا به شوقت از خواب بیدار می شه و همونطور خواب آلود میاد یه ماچ کوچولو از لپت می گیره.

 

مامانی تبریک می گم، حالا دیگه 1٨ ماهه شدی ها.

خلاصه چی بگم گلم کلی رنگ و بو به زندگیمون دادی .بگذریم وقتی صدرا موشی هم تنها بود اون موقع هنوز به دنیا نیامده بودی زندگی هم برای من و بابات خیلی زیبا و دوست داشتنی بود.فقط فرقش این بود اون موقع ما تهران بودیم و دور و برم شلوغ بود و همیشه صدرا پیش مامانا و بابایی بود و من وقتم آزادتر بود و کلی برای خودم خوش می گذروندم ولی از وقتی تو گلم بدنیا اومدی ما اومدیم رشت و من دست تنها دارم بزرگت می کنم و تازه همه سختی ها  رو کنار شیرینی های بچه داری می چشم اون موقع که صدرا کوچیک بود وقتی صدرا ساکت و آروم بود و کاری نداشت من مامانش بودم و وقتی شبها بیدار می شد و شیطونی می کرد خونه مامانا و بابایی بود و به من خوش می گذشت.

باید بگم هر کدومش یه لطف و صفایی داره.

صهبا خانومی باید بگم روز دوشنبه باید بری واکسن بزنی و من نمی دونم چرا اینبار اینقدر این موضوع واکسن زدنت فکرم رو مشغول کرده درست شدم مثل این پشت کنکوری ها که دلشوره کنکور رو دارند . امیدوارم به خوبی اون روز تموم بشه و زیاد تب نکنی و زیاد ناراحتی نداشته باشی گلکم.

تو الان دایره لغاتت داره بزرگتر می شه با این تفاوت که یه کمی کمتر از صدرا صحبت می کنی و یه کمی هم تنبل هستی از این بابت بگم که هنوز پمپرزی هستی صدرا وقتی یک سالش بود کلی حرف می زد و جیشش رو می گفت ولی هنوز راه نمیرفت و ولی ماشالله از در و دیوار میری بالا و مرواریدهای خوشگلت هم در اومده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مناء
20 اسفند 90 15:58
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@


صهبا جون 18 ماهگیت مبارک
به منم سر بزن
با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن
خدا صهبا جونو واست نگهش داره


مرسی عزیزم. آدرس وبتون رو ندادید. حتما لینکتون می کنم آدرس را برام بفرستید